Selamat datang. Website ini masih lagi dalam pra pelancaran. Masih terdapat bahagian-bahagian yang belum Siap sempurna. Daftarlah sekarang dan jadilah antara yang terawal untuk menduduki tempat teratas dan menjadi sebahagian yang berjaya dalam bidang MLM.............. Ini bukanlah website rasmi Cordysin Sdn Bhd. Web ini diwujudkan bagi mempromosikan IMTECH dan Ahli-ahlinya

CordySkin Soy

Kod C007
Saiz Kemasan : 25g x 12 paket (300g)
Harga : RM64.00

BV : 20

PENGENALAN PRODUK:
Soya CordySkin adalah minuman yang terhasil secara menyeluruh dan rapi yang diformulasikan dari gabungan soya, kolagen dan teh herba serta vitamin mineral. Produk ini dirumuskan khusus
untuk menyelesaikan masalah kulit.

Ramuan: Soya Segera, Ekstrak Cordyceps sinensis, Kolagen Marin(Ikan Tulin), Vitamin Mineral Premix, Ekstrak Teh Herba, Krimer Tanpa Tenusu dan Fruktosa.

Fungsi Kesihatan:
1.Merupakan bahan organik yang membentuk system tubuh badan, membentuk gabungan protoplasma dan sitoplasma, membaiki protofiber dan sitofiber yang rosak serta memulihkan dan menambah kandungan sitoplasma yang hilang.

2.Mencegah kulit berkedut, menjadikannya lebih licin, lebih berseri, lebih kenyal, serta memelihara kulit, rambut, kuku dan keseluruhan sistem tubuh.

3.Menghapuskan bintik-bintik pada kulit secara berkesan, menghapuskan bintik-bintik hitam, bintik-bintik yang terbentuk pada kulit orang tua, mencegah proses penuaan, mencegah pembentukan kedutan dan mengawet muda.

4.Merangsang pembentukan kulit, memulihkan kekenyalannya, membaiki kualiti rambut, memelihara rambut serta mencegah rambut daripada pecah dan bercabang.

Arahan:Satu hingga dua paket sehari.

Cara Hidangan: Tuangkan satu paket Soya CordySkin (25g) ke dalam secawan air suam 50°C(150ml), kacau dan hidang.

Cara Menyimpan: Simpan di tempat yang kering dan sejuk.

Perhatian: Produk ini tidak boleh dijadikan sebagai ubat gantian.

Keterangan Lanjut Produk Disini

1 comment:

Anonymous said...

adakah cordyceps di kultur sendiri ataupun di import?