Selamat datang. Website ini masih lagi dalam pra pelancaran. Masih terdapat bahagian-bahagian yang belum Siap sempurna. Daftarlah sekarang dan jadilah antara yang terawal untuk menduduki tempat teratas dan menjadi sebahagian yang berjaya dalam bidang MLM.............. Ini bukanlah website rasmi Cordysin Sdn Bhd. Web ini diwujudkan bagi mempromosikan IMTECH dan Ahli-ahlinya

Kopi CordyRed

Kod C006
Saiz Kemasan : 25g x 20 paket (500g)
Harga : RM24.00

BV : 7

PENGENALAN PRODUK:
Kopi CordyRed adalah minuman berkhasiat harian yang bermutu tinggi, Ia diperbuat daripada bijirin kopi yang berkualiti, diadunkan bersama Cordyceps sinensis, ubi bit merah dan βeta-carotene yang kaya dengan khasiat dan mempunyai nilai perubatan yang tinggi.

Ramuan:Serbuk Kopi Segera, Pati Teh, Serbuk Koko, Ekstrak Cordyceps Sinensis, βeta-carotene, Ekstrak Ubi Bit Merah, Krimer Tanpa Tenusu, Fruktosa dan Gula.

Fungsi Kesihatan:
1. Memperbaiki sistem penghadaman.
2. Melawaskan pembuangan air kecil.
3. Melancarkan peredaran darah dan meningkatkan sistem imuniti.
4. Mencegah masalah migrain.

Arahan:Satu hingga dua paket sehari.

Cara Hidangan: Tuangkan satu paket Kopi CordyRed (25g) ke dalam secawan air panas 85°C(150ml), kacau dan hidang.

Cara Menyimpan:Simpan di tempat yang kering dan sejuk.

Perhatian: Produk ini tidak boleh dijadikan sebagai ubat gantian.

Keterangan Produk:
βeta-carotene.
Ubi Bit Merah.

1 comment:

wanie said...

Saya telah mencuba Kopi CordyRed setelah di beri oleh kawan untuk mencuba...Saya mengalami masalah migrain yang agak teruk tapi setelah mencuba kopi ini rasa dapat merasakan migrain saya dapat di kawal..Dan masalah sembelit saya selesai..