Selamat datang. Website ini masih lagi dalam pra pelancaran. Masih terdapat bahagian-bahagian yang belum Siap sempurna. Daftarlah sekarang dan jadilah antara yang terawal untuk menduduki tempat teratas dan menjadi sebahagian yang berjaya dalam bidang MLM.............. Ini bukanlah website rasmi Cordysin Sdn Bhd. Web ini diwujudkan bagi mempromosikan IMTECH dan Ahli-ahlinya

PROFIL SYARIKAT - CordySin Sdn Bhd



VISI & MISI
Misi dan Visi CORDYSIN (M) SDN. BHD. amat mudah dan nyata. Melahirkan seberapa ramai usahawan berdimensi baru yang berjaya bukan dari segi kewangan malah dari segi mental dan rohani. Perkara ini bukan mudah tapi kami akan cuba merealisasikannya. Tanpa sokongan anda semua, misi ini tidak akan berjaya. Kejayaan yang di kecapi haruslah seiring dengan niat yang murni, saling bantu-membantu dalam membentuk keperibadian dan akhlak yang baik. Inilah tanggungjawab kami supaya anda akan berasa lebih dihargai bila berada di Cordysin dan lebih yakin ketika di luar.

Dalam membentuk keperibadian yang baik, pihak kami sentiasa berada disisi anda dalam menyelesaikan permasalahan yang timbul. Dari semua aspek, anda adalah tetamu kami. Oleh itu, marilah kita bersama-sama mengeratkan lagi silatulrahim antara kita agar dapat bersama-sama menuju puncak kegemilangan. Berat sama dipikul, ringan sama dijinjing.

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Inilah tugas dan tanggungjawab kami dalam melahirkan usahawan berdimensi baru di dalam Cordysin. Kejayaan anda adalah usaha kami.


CordySin (M) Sdn Bhd (751596-P)
Taman Angkasa Nuri, Durian Tunggal
Melaka

"Mission without action, It’s merely a dream.
Action without vision, It’s only a destiny,
But if,
Action with Vision,
Can make your dream comes true."

1 comment:

Eddy said...

l go to your live support, the h/phone number is not in service.Proceed to your DAFTAR SEKARANG,it mentioned 'the specified form does not exceed. Therefore simply how REGISTER????